Известие

Collapse
No announcement yet.

Много трудно пали под 0 градуса 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ми като налея на мареята от нея и веднага гаси лампата на мотора...като сипя от простата и айде пак...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #47
      проблема при мен се оказа нещо като замръзване или задръстване а нафтата си е добра проблема и е че е с повече парафин инъче по други параграфи с нищо не е по лоша от ОМВ но няма значение .Така де значи замръзването става в едно желяза зад дюзите до помпата има един четирипътник където излишното гориво се връща и др.неща има и един датчик който си е цифра около350лв онзи ден в 4 часа сутринта беше -11 взех 3л гореща вода и полях там (верно водата се стича навсякъде ама си мисля че там ще е проблема)колко ще се затопли няма да е много желязото си е дебело и на -11 само докато показах ключа и си пламна,така че търся вече там проблема.
      156 1,9JTD 2000

      Comment


      • #48
        Дизела по читавите бензиностанции се обработва с добавки против "пачосване"... и няма подобни ядове поне до - 22 (толкова показваше 156 за външна миналата зима в най-студеното време).
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
          проблема при мен се оказа нещо като замръзване или задръстване а нафтата си е добра проблема и е че е с повече парафин инъче по други параграфи с нищо не е по лоша от ОМВ но няма значение .Така де значи замръзването става в едно желяза зад дюзите до помпата има един четирипътник където излишното гориво се връща и др.неща има и един датчик който си е цифра около350лв онзи ден в 4 часа сутринта беше -11 взех 3л гореща вода и полях там (верно водата се стича навсякъде ама си мисля че там ще е проблема)колко ще се затопли няма да е много желязото си е дебело и на -11 само докато показах ключа и си пламна,така че търся вече там проблема.
          Като използваш туб оил ще си слагаш Кастрол ТДИ и после наливаш нафтата и така няма да замръзва!
          250мл е за около 16лв и стига за 250л гориво (или на 10л нафта се слага 10мл добавка), предпазва от замръзване и почиства сиситемата
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #50
            аз по принцип като взимам добавки на всичките пише за 130л но аз си ги слагам в един резервоар ама от доста време небях слагал и сега си мисля че трябва и филтъра да сменя че кой го знае и той какво е станал.а нафтата на 10л има сигурно един литър парафин баси работата инъче за лято е удоволствие
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
              аз по принцип като взимам добавки на всичките пише за 130л но аз си ги слагам в един резервоар ама от доста време небях слагал и сега си мисля че трябва и филтъра да сменя че кой го знае и той какво е станал.а нафтата на 10л има сигурно един литър парафин баси работата инъче за лято е удоволствие
              Купи си Кастрол ТДИ както ти казах по горе, смени си филтъра и си готов!
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Купи си Кастрол ТДИ както ти казах по горе, смени си филтъра и си готов!
                Ще си позволя една лека поправка - TDA Щото TDI е еретическо означение
                http://www.vilexauto.com/blog/2010/1...?-castrol-tda/

                Аз го ползвам и не съм имал проблем с паленето - то не, че тази зима имаше по-ниски температури от -10'. Като екстра мисля, че има и леко падане на разхода с около 0-0,5 л/100км - но то може и да е въъображаемо
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • #53
                  Аз също използвам тая добавка вече 4-та зима и нямам никакви ядове - миналата година при -22 си запали съвсем нормално. При съотношение 1:1000 я даваха -26 градуса температура на замръзване на нафтата мисля.
                  sigpic
                  Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                  Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
                    проблема при мен се оказа нещо като замръзване или задръстване а нафтата си е добра проблема и е че е с повече парафин инъче по други параграфи с нищо не е по лоша от ОМВ но няма значение .Така де значи замръзването става в едно желяза зад дюзите до помпата има един четирипътник където излишното гориво се връща и др.неща има и един датчик който си е цифра около350лв онзи ден в 4 часа сутринта беше -11 взех 3л гореща вода и полях там (верно водата се стича навсякъде ама си мисля че там ще е проблема)колко ще се затопли няма да е много желязото си е дебело и на -11 само докато показах ключа и си пламна,така че търся вече там проблема.
                    Проблемът ти е ясен и няма какво да търсиш.Просто зимата не се кара с "лятна" нафта.Добавките няма да те спасят от "високото" съдържание на парафини.Единственото,което спасява положението е добавянето на керосин или бензин.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                      Ще си позволя една лека поправка - TDA Щото TDI е еретическо означение
                      http://www.vilexauto.com/blog/2010/1...?-castrol-tda/

                      Добре де разбрахте ме

                      Аз го ползвам и не съм имал проблем с паленето - то не, че тази зима имаше по-ниски температури от -10'. Като екстра мисля, че има и леко падане на разхода с около 0-0,5 л/100км - но то може и да е въъображаемо
                      Добре де разбрахте ме


                      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                      Аз също използвам тая добавка вече 4-та зима и нямам никакви ядове - миналата година при -22 си запали съвсем нормално. При съотношение 1:1000 я даваха -26 градуса температура на замръзване на нафтата мисля.
                      Чиста работа, за мене това е единствената добавка с някакъв ефект!

                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Проблемът ти е ясен и няма какво да търсиш.Просто зимата не се кара с "лятна" нафта.Добавките няма да те спасят от "високото" съдържание на парафини.Единственото,което спасява положението е добавянето на керосин или бензин.
                      Не се отразява добре керосина и бензина на Common Rail дюзите...
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от chaveto Покажи съобщение
                        Заради този тест съм дал 2к лв и накрая отидох и си купих 5 нови дюзи. Има си стендове за тестване на инжектори. Пак ви казвам, че инжектора може да връща 5мл за минута и да не работи както трябва.
                        Това, че инжектора на колегата е със завишено връщане не доказва, че проблема е от него. Ако проблема е от него, ще губи налягане в рейла........................
                        Колега той теста е много елементарен. Ако дюзата е така наречената "пикаеща" както казваш не винаги може да даде отражение в обратното гориво, но товая е много лесно установимо, защото двигателя не работи достатъчно равномерно и по метода на вадене на куплунга на дюзите една по една се установява коя е проблемната. Иначе щом има връщано обратно гориво повече от 10 мл/мин (при положение, че 6-7мл/мин е нормалното при изправни дюзи), дюзата подлежи на ремонт и според сервизните инструкции на BOSH ESI (tronic) се състои в смяна на разпръсквач и "0" пръстен (като може и само с "0" пръстен да мине, но за да се играе на сигурно и двете се сменят) и още една две дреболии, които е задължително да са нови при сглобяване на дюзата. Така че при връщане на по-голямо количество нафта вече си има проблем, но не е толкова фатален.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Не се отразява добре керосина и бензина на Common Rail дюзите...
                          А каква е една от основните съставки на добавките?
                          Просто в случая на колегата е недостатъчно.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #58
                            Аз на никоя добавка не съм прочел, че съдържа бензин. Освен това познавам точно 3-ма, които си скапаха печките с добавка бензин.
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                              Аз на никоя добавка не съм прочел, че съдържа бензин. Освен това познавам точно 3-ма, които си скапаха печките с добавка бензин.
                              Не съдържат бензин колега,а керосин.И не му препоръчвам да сипва бензин или керосин,а казвам,че само това памага да се разтворят парафините.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #60
                                да върна темата малко по нагоре проблема още си го има възможно ли е от този датчик да е проблема http://www.3160.ru/index.php?productID=6282 и откъде евентулно да го взема че него откривам по магазините.Води се температурен датчик обогатител при студено време
                                156 1,9JTD 2000

                                Comment

                                Working...
                                X